Pro Váš každodenní business
Setos Vám nabízí celou řadu nástrojů pro usnadnění vašeho každodenního businessu. Zajišťujeme kompletní integraci zařízení do firem od návrhu optimálního řešení až po dodání vlastního hardware a zaškolení pracovníků. Dále nabízíme speciální programy podpory eshopů a elektronické komunikace. Díky elektronické výměně dat poskytujeme flexibilní služby jako kontrolu dostupnosti zboží, kontrolu nastavení cenových úrovní nebo stavu objednávek.
B2B programy pro firmy
Program corporate plus
Jsme si vědomi, že každý zákazník vyžaduje individuální přístup. Velkým a středním firmám nabízíme možnost nákupu zařízení za zvýhodněných podmínek a to včetně nastavení zařízení pro podnikovou doménu, zabezpečení až po technickou a marketingovou podporu.

Customizace a nastavení Nahrání vlastní aplikace
klienta
Nastavení zařízení pro připojení na podnikovou doménu
Security management - nastavení zabezpečení zařízení, My KNOX
Gravírování nebo potisk zařízení firemním logem
Pojištění, záruky a financování
Pojištění zařízení proti poškození, ztrátě a odcizení
Prodloužená záruka zařízení až na 5 let
Záruka mobility - zdarma zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy
Financování - výhodný operativní leasing.
Marketingová podpora
Správa reklamních kampaní, sběr dat a vyhodnocení
Grafické návrhy a nasazení microsite, napojení na IS
Branding produktů
Logistická podpora - rozesílání zařízení na konkrétní adresy
Technická podpora a servis
Telefonická a online podpora
Expresní záruční a pozáruční servis
Zálohování a přenos dat mezi zařízeními
Aktualizace firmware
Individuální školení na míru

Vlastní design zařízení

Nastavení zabezpečení my knox

Instalace aplikací
Integrace zařízení
do firem
Setos v rámci B2B integrace zařízení zajišťuje komplexní řešení, které přináší zásadní inovace, zjednodušení a zefektivnění interních procesů. Za dobu našeho působení jsme zrealizovali celou řadu úspěšných projektů.

Vývoj aplikací pro mobilní zařízení
Hromadná správa mobilních zařízení(mobile device management)
Vývoj partnerských portálů
Propojení se stávajícími IT procesy společnosti
Hlavní benefity
- Zvýšení efektivity interních procesů
- Zrychlení interních procesů
- Snížení nákladů na backoffice
- Úspora nákladů na tisk a distribuci dokumentů
- Snížení chybovosti díky zapisování vstupních dat v elektronické podobě
- Větší transparentnost a možnosti kontroly
- Standardizace obchodních procesů
- Reporting a monitoring
- Zvýšení bezpečnosti interních dat

Podpora e-shopů
Nabízíme komplexní řešení pro naše velkoobchodní zákazníky k provozování jejich vlastního e-shopu B2C, který je datově napojen na náš interní informační systém.Z naší strany jsou zákazníkům poskytována data podstatná pro prezentaci zboží na e-shopu: číslo zboží, aktuální množství na skladě, obrázky, individuální cenu zákazníka, popisy zboží, technické informace, kompatibilita s příslušenstvím, alternativní zboží a další. Realizované objednávky zboží jsou následně zasílány přímo koncovému zákazníkovi. V rámci této služby nabízíme varianty Eshop + dropshipping, Dropshipping a Datový export.

1. Eshop + dropshipping
Kompletní řešení od vytvoření eshopu, napojení na datábazi, naplnění dat až po zajištění logistiky a dopravy zboží zákazníkovi.

2. Dropshipping
Export dat do již hotového eshopu velkoobchodního partnera, zajištění logistiky a dopravy zboží zákazníkovi.

3. Datový export
Poskytnutí datového feedu s informacemi o produktech, skladovou dostupností a dalšími potřebnými informacemi pro vystavení zboží na e-shopu partnera.
Firemní zaměstnanecké programy
Zaměstnancům firemních zákazníků nabízíme zvýhodněné nákupy zboží a podporu jejich vlastních zaměstnaneckých programů.
Nabízené služby
- Zvýhodněné nákupy zboží
- Integrace a provozování portálů pro zaměstnance
- Správa benefitních programů firem
- Marketingová podpora interní komunikace
- Kompletní logistika zboží
- Záruční a pozáruční servis zařízení
- Zvýhodněné nabídky doplňkových služeb jako servis, školení apod.
